❤sweet sweet love❤

Daisypath Anniversary tickers

30.3.09

开心,感动…

青年主日圆满落幕了!

满满的开心,感动

这是我第二次参与青年主日咯!

这次的青年主日让我感触很深^3^哈哈!

我学到好多东西~体验了好多~

今年的主题为世界因你我而不一样!

牧师说我们要以生命来影响周围的家人,朋友~



^我要靠着圣灵翻转地球,被起十架走入人群中^


很喜欢这句歌词!

但愿我们这班青年人可以翻转地球,做世界的光!

新安堂的青年人!加油哦!

很喜欢我们的默剧也~“如果”

看了很心痛~

也有好多的感动~

真的真的很喜欢~

总之很开心可以参与到这次的主日,它让我得着很多!

真得真的真得很开心哦!^^

2 comments:

  1. 世界因你我而不一样..wo are allvery important o.trust in God and u will find its benefits. wish u best in your journey to meet Jesus. I will try to follow ur guys if u got invite me loh...but i can see that u r holy enough.. u can influence anyone beside u...let us create a holy christian atmosphere in IPR..
    与你分享的快乐,胜过独自拥有。。。share happiness with others n u will find its value..prove to me that u can do it..dun 3 minutes hot hot ya.

    ReplyDelete
  2. thank you so much to invite me to join your prayer group...this is my 1st time to join this kind of group and my 1st time to lead it(tomorrow), let us learn God's words together and also try to lead our friends on it...

    Thanks God!

    ReplyDelete